Outsourcing usług

Optymalizacja procesów i redukcja kosztów to bardzo ważne aspekty dla każdego przedsiębiorstwa. Usługa outsourcingu, czyli zlecanie realizacji określonych zadań lub funkcji zewnętrznym firmom, pozwala skupić się na kluczowych obszarach działalności, jednocześnie korzystając z ekspertów w innych dziedzinach. Takie podejście daje markom możliwość zwiększenia efektywności i konkurencyjności na rynku.

Obsługa procesów kadrowo-płacowych

Realizujemy pełen zakres usług w obszarze realizacji wynagrodzeń oraz administracji kadrowej. Wszystko odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w ustawowych terminach. W ramach usługi outsourcingu prowadzimy również akta osobowe pracowników, ewidencjonujemy czas pracy oraz nieobecności i urlopy. Zakres działań obejmuje także wprowadzanie i prowadzenie e-teczek osobowych, ich bezpieczne przechowywanie, dogodny dostęp oraz bieżącą aktualizację danych.

Biuro rachunkowe

Usługi księgowe dla firm są dziś nie tylko sposobem spełnienia wymagań ustawowych, lecz także narzędziem, które pomaga skutecznie zarządzać firmą – kontrolować koszty, optymalizować podatki
i w pełni wykorzystywać potencjał branży. Proponujemy kompletne rozwiązania w dziedzinach
księgowości i podatków, a co za tym idzie wsparcie na każdym kroku rozwoju firmy.

W ramach pełnej obsługi księgowej zapewniamy m.in.: prowadzenie ksiąg rachunkowych,
sprawozdawczość finansową i raportowanie zarządcze, automatyzację procesów księgowych
(elektroniczny obieg dokumentów), doradztwo i obsługę podatkową, obsługę płatności i rachunków bankowych oraz nadzór księgowy.

Usługi analityczne

Oferujemy szeroki zakres działań, które obejmują gromadzenie, analizowanie oraz interpretowanie danych w celu wspierania podejmowania decyzji w przedsiębiorstwach w kilku segmentach

analityka HR
Analityka HR jest częścią analityki biznesowej, która wykorzystuje dane związane z pracownikami, aby zapewnić płynne połączenie między procesami ludzkimi a strategicznymi celami organizacji. Pozwala ona poprawić zarządzanie personelem, przewidywać trendy dotyczące zatrudnienia, a także wspiera decyzje biznesowe.
analityka sprzedażowa
Analiza sprzedaży to klucz do poprawy wyników calego zespołu. Wspieramy firmy w ustaleniu i mierzeniu kluczowych wskaźników takich jak trendy sprzedaży, rentowność projektu, analizy klientów czy efektywność handlowców. Dostarczamy kompleksowe raporty oraz narzędzia do monitorowania i prognozowania sprzedaży.
analityka biznesowa
Analityka biznesu skupia się na analizie danych i trendów rynkowych. To proces, który pozwala wprowadzać, przetwarzać i porównywać ze sobą zgromadzone dane biznesowe. Kompletna analiza biznesowa umożliwia zrozumienie trendów i wzorców rynkowych oraz zidentyfikowanie przyczyn problemów organizacji.

DLACZEGO WARTO OUTSOURCOWAĆ?

Outsourcing pozwala na koncentrację sił, środków i procesów zarządczych na zasadniczych celach firmy. Organizacja osiąga lepsze wyniki i rośnie jej wartość rynkowa. Firma zwiększa elastyczność swoich działań, a poprzez oszczędność czasu i zasobów ludzkich - również wydajność.

Co zyskujesz korzystając z zewnętrznego dostawcy usług?
  • Koncentrację na podstawowych celach organizacji

  • Redukcję kosztów związanych z zatrudnieniem dodatkowych specjalistów

  • Dostęp do nowoczesnych narzędzi i rozwiązań technologicznych

  • Możliwość dopasowania do swoich potrzeb

  • Odciążenie wewnętrznych zespołów, a dzięki temu ich większą wydajność

  • Obniżenie ryzyka prowadzenia księgowości i rozliczeń skarbowych

Czym jest outsourcing? Definicja i rodzaje outsourcingu

Firma outsourcingowa to przedsiębiorstwo specjalizujące się w realizacji określonych usług na rzecz innych działalności. Jej prace obejmują szeroki zakres działań – od IT, przez administrację i finanse, aż sprawy kadrowo-płacowe. Wyróżnia się kilka głównych rodzajów:
  1. Outsourcing procesów biznesowych (BPO) – obejmuje szerokie spektrum usług, w tym zarządzanie obsługą klienta, finansami, administracją, kadrami i płacami. BPO pozwala firmom na delegowanie całych procesów operacyjnych.
  2. Outsourcing IT – zlecanie zewnętrznej firmie zarządzania infrastrukturą IT, tworzenia oprogramowania czy zarządzania danymi. Firmy IT outsourcingowe zapewniają specjalistyczne wsparcie technologiczne.
  3. Outsourcing specjalistyczny – obejmuje usługi takie jak marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi, rekrutacja czy doradztwo prawne.
  4. Outsourcing kadr i płac – obejmuje wszelkie rozliczenia i finanse, kontrolowanie wydatków, fakturowanie i inne.

Usługa outsourcingowa – korzyści dla Twojej firmy

Usługa outsourcingowa to świadczenie, które niesie ze sobą wiele korzyści. Przede wszystkim pozwala na redukcję kosztów, ponieważ firma nie musi inwestować w rozwój własnych struktur wewnętrznych czy szkolenie pracowników. Zlecanie obsługi dokumentacji kadrowo-płacowej umożliwia firmom skupienie się na strategii zarządzania ludźmi, zamiast na administracyjnych formalnościach. Z kolei outsourcing usług marketingowych wspiera firmy w budowaniu i realizacji strategii marketingowych, prowadzeniu kampanii w social mediach oraz optymalizacji stron internetowych.

Outsourcing szyty na miarę

Jeśli poszukujesz efektywnego rozwiązania, które pomoże Twojej firmie zredukować koszty, zwiększyć elastyczność operacyjną i skupić się na kluczowych działaniach, usługi outsourcingu to idealne wyjście. Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej i zacząć optymalizować procesy w Twojej firmie już dziś! Dobierzemy dla Ciebie odpowiednie rodzaje outsourcingu, a Ty będziesz mógł skupić się na rozwoju marki!

Bezpłatna konsultacja

Szukasz sposobu na optymalizację pracy w swojej firmie?

Umów się na krótką rozmowę, w czasie której porozmawiamy o tym, jakie usługi możesz realizować zewnętrznie.

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji

Chciałbyś dowiedzieć się więcej o tym, jak działania agencji HR mogą wzmocnić Twój biznes? Napisz do nas! Do usłyszenia!

Adres
31-864 Kraków,

ul. Życzkowskiego 19

Telefon
Aneta Cekiera

530 444 383

E-mail
kontakt@hrscore.pl lub aneta.cekiera@hrscore.pl
Godziny
poniedziałek-piątek

8:00-17:00

Masz dodatkowe pytania? Napisz do nas!

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Przetwarzanie danych osobowych
Zgody marketingowe
Administratorem Twoich danych jest Telekadra Poland sp. z o.o. (więcej...)Informujemy, że Administratorem Twoich danych marketingowych jest Telekadra Poland spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Krakowie, pod adresem ul. Michała Życzkowskiego 19, 31-864 Kraków, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Krakowa-Śródmieścia w Krakowie XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000981605, NIP 675150456, kapitał zakładowy w wysokości 6 000,00 PLN, która w ramach Strony działa pod marką HRscore. Więcej informacji na temat przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Wszystkie udzielane przez Ciebie zgody są dobrowolne i nie musisz ich udzielać. Przysługuje Ci również prawo wycofania zgody w każdym czasie, wystarczy że wyślesz do nas wiadomość na adres kontakt@hrscore.pl.

Zapisując się do naszego newslettera wyrażasz zgodę na przesyłanie drogą e-mail informacji na temat naszych usług lub produktów (więcej...)Zaznaczając pole "Zamawiam Newsletter" wyrażasz zgodę na otrzymywanie newsletterów i alertów marketingowych za pośrednictwem adresu e-mail. Przysługuje Ci prawo wycofania zgody w każdym czasie, wystarczy że wyślesz do nas wiadomość na adres kontakt@hrscore.pl. Wycofanie zgody spowoduje niemożliwość wysyłania przez Nas Newslettera i alertów marketingowych.